Succesvolle expo van Kunstacademie De Elementen in Mere! ![]()
Op zondag 31 mei vond de expo van Kunstacademie De Elementen plaats, waar werken werden tentoongesteld die gerealiseerd werden door de leerlingen van Beeldlab en BAK.
We mochten heel wat bezoekers verwelkomen die zichtbaar genoten van de prachtige creaties. Zowel in het onthaal als in onze verbindingsgang konden zij een gevarieerde selectie van werken bewonderen. De reacties waren bijzonder positief en getuigen van het talent, de inzet en de artistieke groei van de leerlingen.
Tijdens de expo konden bezoekers ook kennismaken met de stop-motionfilms die door de leerlingen beeldlab werden uitgewerkt. Bezoekers konden hen aan het werk zien terwijl ze schilderden, tekenden met grafietpotlood of lino drukten. Bovendien kregen bezoekers de kans om zelf een linodruk mee naar huis te nemen als origineel souvenir. Hartelijk dank aan alle leerlingen voor deze inspirerende demonstraties!
We kijken terug op een bijzonder fijne samenwerking met Kunstacademie De Elementen en danken iedereen die heeft bijgedragen aan deze geslaagde tentoonstelling.
Goed nieuws: de werken in de verbindingsgang blijven nog de hele zomer te bezichtigen. Zeker de moeite waard om eens langs te komen!
#KunstacademieDeElementen#Mere#Expo#Kunst#Creativiteit#Samenwerking
Minder weergeven